Crossnet

Pirmasis pasaulyje keturių kvadratų tinklinio ir futbolo žaidimas

Crossnet: FOURSQUARE MEETS VOLLEYBALL AND FOOTVOLLEY

CROSSNET yra patraukliausias pasaulyje keturių kvadratų žaidimas, kurį galima įsigyti tiek tinklinio (CROSSNET Volleyball), tiek futbolo (CROSSNET Soccer) versijoje.

CROSSNET žaidimas yra pagrįstas „Keturių kvadratų“ aikštele. Žaidimui reikia mažiausiai keturių žaidėjų. Tikslas yra „išmušti“ savo priešininkus pelnant taškus jų kvadrate. Laimi žaidėjas, pirmasis pasiekęs vienuolika taškų ir turintis dviejų taškų pranašumą.

Kas yra Crossnet?

Keturi žaidėjai pasirenka kvadratą 1-4. Norėdami pradėti, 4-ame langelyje esantis žaidėjas paduoja įstrižai į 2-ą. Iš ten žaidimas vyksta tiesiogiai, o 2-as kvadratas gali grąžinti kamuolį į bet kurį laukelį. Žaidėjai apsaugo savo kvadratą tik vienu smūgiu. Tikslas – patekti į 4-ą aikštę ir surinkti 11 taškų.

Kad patektumėte į 4-ą kvadratą, turėsite pašalinti savo draugus, įmesdami kamuolį į jų kvadratą ir sukdamiesi pagal laikrodžio rodyklę, kai žaidėjas išeis. 4-as kvadratas yra vienintelė vieta, kur galite rinkti taškus, o žaidėjas pasilieka savo taškus, kai iškrenta.

_

Kaip žaisti?

Taisyklės

Žaidimo kvadratai yra reitinguojami nuo aukščiausio iki žemiausio, 4-1. Išorinės ribos yra tolimiausi visos aikštės kraštai.

  • Jei žaidėjas atmuša kamuolį už išorinės ribos, jis laikomas žaidime, o žaidėjas toje aikštėje pašalinamas. Tačiau, jei kamuolys patenka už išorinių ribų, jis yra už lauko ribų ir žaidėjas, kuris paskutinį kartą pataikė kamuolį, yra pašalinamas.

  • Jei kamuolys patenka į kito žaidėjo aikštę ir patenka į išorines ribas, tas žaidėjas pašalinamas. Kamuolys gali nusileisti bet kur išorinėje riboje tol, kol tinklinio kamuolys atsiduria žaidime.

  • If the ball travels over the net, into a player’s square and then under the net into another player’s square it is the responsibility of the first player to return the ball.

  • The ball is always served diagonally from the4th square to the 2nd. The player receiving the serve in the 2nd square is prohibited from spiking when returning the serve. After the 2nd square returns the ball spikes are allowed.

  • Each time the ball enters in a square, the owner of the square must hit the ball into another square. Once the ball enters a square only the owner of the square can touch the ball next, if the owner does not touch the ball, then he/she is out. If the player hits it poorly or out of bounds, the player is out. If another player hits the ball not in his/her square before the owner of the square does, that other player is out. Points are scored each time a player remains in the 4th square without mistake.

_