Crossnet

Pirmasis pasaulyje keturių kvadratų tinklinio ir futbolo žaidimas

Crossnet: FOURSQUARE MEETS VOLLEYBALL AND FOOTVOLLEY

CROSSNET yra patraukliausias pasaulyje keturių kvadratų žaidimas, kurį galima įsigyti tiek tinklinio (CROSSNET Volleyball), tiek futbolo (CROSSNET Soccer) versijoje.

CROSSNET žaidimas yra pagrįstas „Keturių kvadratų“ aikštele. Žaidimui reikia mažiausiai keturių žaidėjų. Tikslas yra „išmušti“ savo priešininkus pelnant taškus jų kvadrate. Laimi žaidėjas, pirmasis pasiekęs vienuolika taškų ir turintis dviejų taškų pranašumą.

Kas yra Crossnet?

Keturi žaidėjai pasirenka kvadratą 1-4. Norėdami pradėti, 4-ame langelyje esantis žaidėjas paduoja įstrižai į 2-ą. Iš ten žaidimas vyksta tiesiogiai, o 2-as kvadratas gali grąžinti kamuolį į bet kurį laukelį. Žaidėjai apsaugo savo kvadratą tik vienu smūgiu. Tikslas – patekti į 4-ą aikštę ir surinkti 11 taškų.

Kad patektumėte į 4-ą kvadratą, turėsite pašalinti savo draugus, įmesdami kamuolį į jų kvadratą ir sukdamiesi pagal laikrodžio rodyklę, kai žaidėjas išeis. 4-as kvadratas yra vienintelė vieta, kur galite rinkti taškus, o žaidėjas pasilieka savo taškus, kai iškrenta.

_

Kaip žaisti?

Taisyklės

Žaidimo kvadratai yra reitinguojami nuo aukščiausio iki žemiausio, 4-1. Išorinės ribos yra tolimiausi visos aikštės kraštai.

  • Jei žaidėjas atmuša kamuolį už išorinės ribos, jis laikomas žaidime, o žaidėjas toje aikštėje pašalinamas. Tačiau, jei kamuolys patenka už išorinių ribų, jis yra už lauko ribų ir žaidėjas, kuris paskutinį kartą pataikė kamuolį, yra pašalinamas.

  • Jei kamuolys patenka į kito žaidėjo aikštę ir patenka į išorines ribas, tas žaidėjas pašalinamas. Kamuolys gali nusileisti bet kur išorinėje riboje tol, kol tinklinio kamuolys atsiduria žaidime.

  • Jei kamuolys skrieja per tinklą, į žaidėjo aikštę, o po to į kito žaidėjo aikštę, tai pirmasis žaidėjas, grąžinęs kamuolį yra atsakingas.

  • Kamuolys visada paduodamas įstrižai nuo 4-ojo kvadrato iki 2-ojo. Žaidėjui, gaunančiam padavimą antrame kvadrate, draudžiama grąžinti padavimą. Po 2-ojo kvadrato grąžinamo kamuolio galima smūgiuoti kamuolį.

  • Kiekvieną kartą, kai kamuolys patenka į kvadratą, kvadrate esantis žaidėjas turi pataikyti kamuolį į kitą kvadratą. Kamuoliui patekus į kitą kvadratą, toliau jį gali liesti tik to kvadrato žaidėjas. Jei to kvadrato žaidėjas kamuolio neliečia, jis išeina iš kvadrato. Jei žaidėjas nepataiko į kvadratą arba pataiko už ribos - žaidėjas išeina. Jei kitas žaidėjas pataiko kamuolį ne savo kvadrate anksčiau nei to kvadrato žaidėjas, tas kitas žaidėjas išeina. Taškai renkami kiekvienąą kartą, kai žaidėjas be klaidų lieka 4-tame kvadrate.

_